دلم تنگ است....


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

 
 دلم تنگ است ...
 دلم اندازه ى حجم قفس تنگ است...
 سكوت از كوچه لبريز است....
 صدايم خيس و بارانيست...
 نميدانم چرا در قلب من پاييز طولانيست...


نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت9:22---23 آبان 1390



• ترا من چشم در راهم شباهنگام که میگیرند در شاخه تلاجن سایه ها رنگ سیاهی و زان دل خستگانت راست اندوهی فراهم





• ترا من چشم در راهم شباهنگام





در آن دم که بر جاده ها چون مرده ماران خفتگانند در آن نوبت که بندد دست نیلوفری به پای سرو کوهی دام گرم بیاد آوری یا نه، من از یادت نمی کاهم ترا من چشم در راهم


عاطفه
ساعت17:45---12 آبان 1390
خیلی خوب بود

romando
ساعت12:33---12 آبان 1390
سلااااااااااااااااااااااااااام عالييييييييييييييييي بووووووووووووووود تبريك ميگم
بهم سر بزن خوشحال ميشم


lovelorn
ساعت21:41---10 آبان 1390
دوبـــــــــاره



از خوابــــ پریده امــــ



نفســـ هایم به شـماره افتاده انــــد



و اشک می ریزم



خــــــوابت را دیده ام



دوبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــاره



منـــــــــــ !



دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ ــــــــاره



تـــــــــو!



دوبــــــــــــــــــــــ ــــــــــ ــــــــــاره



آغوشـــــــــتـ !



هرم نفـــــــــــس هایتـــــــــ



هنوز گرم اســـــــــــتـ



ناگهانـــــ



صـــــــــــدای مــــَـــــــردانه ای زیر گوشمـــــــــــ میپرســـــــد:



بــــــــــاز هــــــــــــــم کابوسـ دیدی عزیزم ؟


جلال-اشتیاق دل
ساعت8:40---9 آبان 1390

سلام
وب خيلي خيلي جالبي داري
يه سر به ما بزن
منم موسيقي دارم
توي کليک طلا ثبت نام کن چون بازديد کنندت زياد ميشه به خاطر وب خوبت
حتي ميتوني توي درآمد کليکي هم ثبت نام کني
خواستي ثبت نام کني به وبلاگ من بيا
مرسي مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:دلم تنگ است,ساعت 8:19 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com